Bestuur

Het bestuur is verantwoordelijk voor het beleid van de KPS en voor het initiëren en de uitvoering van alle KPS-activiteiten. Daarnaast onderhouden de bestuursleden en de beleidsmedewerker de contacten met de diverse organisaties en instanties binnen de pensioensector en met de politiek.

Het bestuur van de KPS bestaat momenteel uit 8 leden. Bestuursleden worden voorgedragen door de benoemingscommissie en door het zittende bestuur benoemd voor een periode van 4 jaar. Het dagelijks bestuur bestaat uit de voorzitter, de vicevoorzitter en de penningmeester. De aandachtsgebieden van de bestuursleden zijn gekoppeld aan de diverse doelgroepen en vakgebieden zoals die binnen het deelnemersbestand van de KPS kunnen worden onderkend.

Bestuursleden:

Mr. H.G.I.M. Peters (Hedwig) - voorzitterBusines Development Director bij Achmea Investment Management
Directeur/eigenaar Hedwig Peters Consulting 

Mr.drs. E. Schop CPL (Edwin) - penningmeester
Senior Consultant Pensions & Benefits bij Spade Consulting

M.J.B. Bakker RBA CPE MBA (Mark)
Busines Development Director bij Achmea Investment Management

Drs. G.A. van 't Hoff AAG (Gerard)
Directeur/eigenaar DelaCour Actuarieel Advies

A.J.M. Kool MCC (Alfred)
Directeur/eigenaar Kool Corporate Communication BV

D. van der Steeg MSc (Don)
Manager strategie & innovatie bij PwC

Drs. L.A. van Sonsbeek AAG (Berry)
Pensioenspecialist en accountmanager bij Zwitserleven

H.J. Strang RA (Henk-Jan)
Directeur/eigenaar Elystar Professional Services B.V.

 

 

2018

Actueel
25 september studiebijeenkomst
lees verder »

Nieuwe bestuursleden KPS
lees verder »

 
| Postbus 44 | 3870 CA Hoevelaken | T 033 - 257 05 88 | info@kps.nl | www.kps.nl |